تیزر فیلم سینمایی هزار پا

[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 19:22 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

صفر تا چهارصد بوگاتی شیرون در 42 ثانیه (فیلم)

[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 19:58 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

طرز تهیه کیک برنجی با مغز توت فرنگی

طرز تهیه کیک برنجی با مغز توت فرنگی

  • طرز تهیه کیک برنجی با مغز توت فرنگی

     

     67 کیلو کالری کالری

     2 نفر

    کیک برنجی با مغز توت فرنگی یا موچی توت فرنگی دسری ژاپنیست که از کیک برنجی ساده یا طعم دار با مغز کاکائو و توت فرنگی تشکیل شده و در کشورهای شرق آسیا به ویژه کره و ژاپن محبوب میباشد. این دسر در روزهای خاصی از سال از جمله روز ولنتاین به نوان یکی از محبوبترین شیرینی ها برای کادو دادن در بین جوانان کره ای و ژاپنی استفاده می شود.

    برای تهیه این غذا به خمیر لوبیای قرمز نیاز است که باید از فروشگاههای مواد غذایی کره ای تهیه شود که با توجه به در دسترس نبودن آن برای همه نحوه پخت خمیر لوبیای قرمز را نیز در این رسپی آموزش خواهیم داد.

    طرز تهیه:

    1.  برای تهیه خمیر لوبیای قرمز لوبیا ها را شسته و در قابلمه ای می ریزیم. 6 لیوان آب را به آن اضافه کرده و به مدت 40 دقیقه تا 1 ساعت آن را حرارت می دهیم تا لوبیا ها کاملا بپرند. اگر همچنان لوبیاها نپخته بودند بهتر است مدت بیشتری بر روی حرارت بمانند تا کاملا پخته شوند.
    2. سپس لوبیاها را از روی حرارت برداشته و در میکسر و یا مخلوط کن میریزیم تا له شوند. یک لیوان دیگر آب، عسل، شکر سفید و نمک را به مخلوطمان اضافه کرده و دوباره مخلوط کن را روشن میکنیم تا جایی که مواد کاملا له شوند.
    3. مخلوط را دوباره در قابلمه ای ریخته و به مدت 10 الی 15 دقیقه حرارت می دهیم تا به صورت خمیر در آید. خمیر لوبیا را می توانید در شیشه های در بسته در یخچال نگهداری کنید.
    4. برای تهیه کیک برنجی با مغز توت فرنگی آرد برنج و شکر و نمک را مخلوط کرده و 2 بار الک می کنیم. سپس 2/3 لیوان آب را به آن اضافه کرده و خوب هم می زنیم. سپس روی ظرف را با نایلونی پوشانده و به مدت یه دقیقه در ماکرویو قرار می دهیم، پس از یک دقیقه مواد را خارج کرده هم بزنید و دوباره برای مدت 1دقیقه دیگر در ماکرویو قرار بدهید. بهتر است این مراحل را 3 بار تکرار کنید تا کیک برنجی به خوبی پخته و منسجم شود.
    5. بر روی تخته ای نشاسته ذرت ریخته و خمیر آرد برنج را به خوبی ورز میدهیم . سپس خمیر را به 6 یا 7 قسمت مساوی تقسیم کرده و هر قسمت را در کف دست خود باز کنید.
    6. در میان خمیر یک قاشق از خمیر لوبیای قرمز گذاشته و آن را نیز بر روی خمیر پهن کنید. سپس یک توت فرنگی یا نصفه را در وسط خمیر گذاشته و خمیر را دور توت فرنگی می پیچیم.
    7. کیک برنجی ها را برای 1 تا 2 ساعت قبل از سرو در پخچال بگذارید تا خوب سرد شوند.

    منبع:غذاهای آسیایی.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

سايت مجله تايم در عرصه هاي زير فعاليت مي کند و داراي پست هايي ديدني در اين عناوين است : بيوگرافي ، بيوگرافي هنرمندان ، بيوگرافي بازيگران ، بيوگرافي ورزشکاران ، بيوگرافي فوتباليست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تيزر فيلم ، انيميشن ، کليپ ، سينما ، موسيقي ، آنونس ، آشپزي ، دانلود ، سلامت ، بازي ، بازي هاي رايانه اي ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالري عکس ، گل و گياه ، آموزش ، تکنولوژي ، خودرو ، ماشين ، مشخصات خودرو ، بيوگرافي هنرمندان ، مجله اينترنتي تايم و...

برچسب ها: طرز,تهیه,کیک,برنجی,با,مغز,توت,فرنگی,بیوگرافی ، مجله ، مجله اینترنتی ، مجله تایم ، بیوگرافی بازیگران ، مجله سلامت ، مجله ورزشی ، مجله تایم ، تایم ، تیزر فیلم ، بازی ، سینما ، مشخصات خودرو,
[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 20:28 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه اینترنتی شیرینی ریسه

 فروشگاه ريسه فروش اينترنتي کيک و شيريني

فروش اينترنتي کيک و شيريني از قنادي هاي برند تهران و انجام تمامي خدمات جشن شما عزيزان 
(تحويل درب منزل)
(پشتيباني 24 ساعته )
(تحويل در کمتر از 60 دقيقه )
(پرداخت وجه بعد از رضايت مشتري )
تضمين کيفيت تمامي محصولات ، بدون هزينه اضافي 
www.rise724.ir

 

برچسب ها: فروشگاه,اینترنتی,شیرینی,ریسه,,
[ جمعه 11 آبان 1397 ] [ 22:25 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه های زنجیره ای

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: فروشگاه,های,زنجیره,ای,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:15 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سوپرمارکت اینترنتی اکالا

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: سوپرمارکت,اینترنتی,اکالا,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:34 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد